Manažment služieb pre zákazníkov
Manažér / manažérka služieb pre zákazníkov v spoločnosti CONTAINEX
Spájajte ľudí a možnosti!
V oddelení služieb pre zákazníkov ste spojovacím článkom medzi našimi zákazníkmi, manažmentom predaja a technickým oddelením. Budete sprevádzať celý proces nákupu, resp. prenájmu. Od vypracovania cenovej ponuky až po ponákupnú starostlivosť. Navyše prekladáte v úzkej spolupráci s príslušným manažmentom predaja požiadavky zákazníka do jazyka nášho technického oddelenia. Preto je absolútnou výhodou určité základné technické porozumenie, ako aj obchodnícke know-how. Dokonca to je základným predpokladom, aby ste bola vyzbrojená/bol vyzbrojený pre nasledujúce úlohy:
- Kompletná realizácia všetkých objednávok a zákaziek
- Spracovávanie tendrov
- Koordinácia veľkých stavebných projektov, resp. zostáv
- Pravidelný a proaktívny kontakt so stálymi zákazníkmi, resp. kľúčovými zákazníkmi
- Profesionálne vybavenie reklamácií
Samozrejme, že Vás na všetky tieto úlohy pripravíme. Počas 3 až 6 mesiacov trvajúceho trainee programu spoznáte a porozumiete všetkým dôležitým oblastiam v spoločnosti CONTAINEX. Až potom preberiete vlastnú zodpovednosť za svoj cieľový trh. Navyše by ste mali vedieť ešte jedno:
Naše inteligentné priestorové riešenia sú produktom s vysokým predajným potenciálom. Preto spoločnosť CONTAINEX neustále rastie a ponúka nové kariérne šance: od manažmentu divízie až po spoluprácu v riadení obchodu. Takže máte perfektné výhľady pre Vašu kariéru! Navyše posilnené skutočnosťou, že náš budúci manažment vyberáme výlučne iba z vlastných radov.
Služby pre zákazníkov v spoločnosti LKW WALTER
Pre organizačné talenty s medzinárodným zameraním
V oddelení služieb pre zákazníkov sa staráte o to, aby všetko prebiehalo hladko. Všetko u nás znamená skutočne všetko. Alebo prinajmenšom práve tak dobre, ako to len ide. Pretože spravujete maximálne samostatne súhru medzi našimi medzinárodnými zákazníkmi a rôznymi internými procesmi. Pričom „spravovanie“ opisuje Vaše úlohy iba čiastočne.
V praxi ste centrálnou kontaktnou osobou, ako aj dôvernou osobou. Preto je organizačný talent pre túto úlohu dôležitým základným predpokladom. A druhým predpokladom je sociálna kompetencia. Pozrime sa ale na toto všetko dôkladnejšie:
- V oddelení služieb pre zákazníkov udržiavate kontakt s množstvom zákazníkov z rôznych krajín. Alebo s jedným jediným globálnym hráčom, o ktorého sa exkluzívne staráte. Heslo: Central Order Desk. Pričom vždy komunikujete v príslušnom jazyku danej krajiny a so svojimi zákazníkmi si budujete úzku väzbu.
- V blízkom kontakte ste aj s manažmentom prepravy a predaja. Pretože pripravujete cenové ponuky a myslíte pritom na všetko, čo je dôležité a nevyhnutné. Ste prítomná/prítomný na jednaniach, ako aj pri uzatváraní zmlúv. Okrem toho zásobujete svoje manažérky/svojich manažérov dobrými tipmi. Napríklad, čomu prikladajú zákazníci mimoriadny dôraz.
- Vďaka Vašim rozsiahlym vedomostiam a vďaka Vášej komunikatívnosti hráte aj interne dôležitú úlohu. Úlohu „dobrého anjela“, ako sa mnohí u nás domnievajú. Pretože na jednej strane máte na starosti rôzne administratívne úlohy v rámci svojho oddelenia a na druhej strane poznáte skoro všetkých kolegov vo firme a ste v jednej osobe informačným centrom, ako aj zdrojom informácií.
- Popri svojich analógových kvalitách máte aj skvelé digitálne vedomosti. Pretože ovládate rôzne softvérové riešenia, pomocou ktorých napríklad spracovávate tendre našich strategicky dôležitých zákazníkov. Po zhrnutí to z Vás robí digitálny maják, podľa ktorého sa v prípade otázok orientujú Vaši kolegovia.
Časté otázky a odpovede
Aké kariérne šance mám ako absolventka/absolvent strednej odbornej školy, resp. univerzity alebo vysokej školy?
V sprievode vlastného kouča zvýšite svoje odborné, ako aj sociálne kompetencie a plynulo si osvojíte budúce úlohy. Pretože aj skupina WALTER GROUP neustále a trvalo udržateľne rastie, vznikajú nepretržite nové kariérne šance.
Aké kariérne šance mám ako profesijne skúsený odborník?
Vzdeláva skupina WALTER GROUP učňov?
Ako vyzerá priebeh procesu uchádzania sa o zamestnanie?
V rubrike Voľné miesta má každý inzerát odkaz, ktorý Vás presunie na online formulár uchádzača o zamestnanie. Vyplňte ho, prosím, a odošlite ho spolu s Vašimi podklady uchádzača o zamestnanie. Následne obratom dostanete e-mail. Tento e-mail je potvrdením, že Vaša žiadosť o zamestnanie u nás dobre dorazila. Potom to bude trvať maximálne 14 dní, kým od nás dostanete správu o výsledku Vašej žiadosti o zamestnanie. Pokiaľ bude výsledok pozitívny, budeme pokračovať nasledovne:
- Prvý zoznamovací rozhovor po telefóne alebo prostredníctvom Skype.
- Osobný pohovor u nás s jedným z našich personalistov.
- Možný druhý termín s jedným z našich vedúcich pracovníkov odborného oddelenia – v prípade špeciálnych pracovných pozícií.
O konečnom výsledku Vašej žiadosti o zamestnanie Vás budeme informovať e-mailom alebo telefonicky. Pokiaľ sa chcete poinformovať o stave Vašej žiadosti o zamestnanie, máte k dispozícii nášho HR manažéra / personalistu.